Ledsen & hjälplös


Hejsan!

Idag har jag varit i skolan första dagen sedan jag blev sjuk. Var på första "lektionen", men sedan klarade jag inte av att vara där längre, så jag tog tåget hem. Mår så dåligt över det tråkiga som har hänt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
 
Kan lika gärna berätta för er vad som har hänt, eftersom jag antagligen kommer att beklaga mig många gånger här...
Det är så att en person som står mig väldigt, väldigt nära har fått en allvarlig lunginflammation och blodförgiftning, så hon ligger på sjukhus. Det kommer ta lång tid för henne att bli frisk. Denna personen är en av dem jag älskar mest på hela jorden, så därför mår jag så fruktansvärt dåligt över detta. Det är hemskt att se henne så sjuk. Önskar mer än något annat att hon var frisk.
Jag känner mig så hjälplös, för att jag inte kan göra något för att hon ska bli bra.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund med vavvorna.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: andrea

Ååh vilken fin bild! :D

2009-02-10 @ 16:15:16
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild? Är du dum i huvudet! Läs inlägget istället! Snälla lilla du vad är det jag läser:( vet inte alls vad jag ska skriva, finner inga ord. Jag kommer hålla mina tummar för din mamma.. du vet var jag finns ifall du skulle behöva prata.. jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon blir bra snart. Puss och kram på dig!

2009-02-10 @ 18:51:18
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0