Blondering och åska


Just nu sitter jag här med blondering i håret. Håller på att slinga utväxten, eftersom att jag är så trött på den fula utväxten man får av helblondering. Det blir ju inte en lika markant utväxt av slingning och dessutom ser det naturligare ut :). 

Efter att jag har sköljt av blonderingen ur håret ska jag ta och städa här hemma. Det ser nämligen hemskt ut här nu med en förfärlig röra och smutsigt på golven. Bäst att jag tar tag i det, så här blir snyggt till helgen :).

Det regnar och åskar för fullt ute nu. Tråkigt... Hoppas att det blir uppehåll imorgon kväll, för då ska jag, Evie och Anna till Helsingborgsfestivalen och partaja :).




Kommentarer
Postat av: josefine

Vilken tid ska ni in till stan? Ska ni dricka också? :) Jag kanske kommer ner till stan ett tag. Kan höra av mig till dig då och se vart ni är :) kram

2009-07-25 @ 08:58:26
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

i så fall kommer jag ner till er :) evie ville att jag skulle med, det sa hon igår i stan :P hon var nog lite på lyset men hehe. Så jag tänkte att jag hör av mig om jag ska ner så kanske ja kan hänga på er :) ska ni dricka? kram

2009-07-25 @ 12:17:24
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lägg upp en bild på hur slingningen blev=) jag blonderar ju också min utväxt.. låter krångligt att slinga bara utväxten =)

2009-07-26 @ 15:08:31
URL: http://tjabbizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0