Imorgon bär det av


Festivalen igår var inget att hurra för. Det regnade, var kallt och propp fullt med folk på alla ställena :(. Vi önskade att vi hade blivit hemma istället, fast det var bara att gilla läget.

Niklas, jag och hundarna har haft en lugn och skön dag tillsammans. Vi har myst i soffan, bakat skrabbeluckor, varit ute på promenad och fixat lite här hemma.

Imorgon ska vi bege oss längre upp i Sverige tillsammans med Martin, Josse, Evie, Björn och ett helt gäng hundar :). Vi ska till en mysig stuga som ligger vid en sjö i skogen. Man tycker väl att vi borde få nog av skogen här hemma, men så är det inte :). Vi älskar skog och natur. Troligen kommer vi att vara borta större delen av veckan.

Nu ska jag packa inför vår tripp! Ha det så bra! :)










Kommentarer
Postat av: Sofia

Så mysigt det låter, är det en stuga ni ska hyra eller? hur länge blir ni borta? Nej de syns inte att det är slingor:) men slingor är väl väldigt väldigt ljust.. det är nog ljusare än den hårfärgen jag har.. tror jag=)

2009-07-26 @ 20:25:14
URL: http://tjabbizz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaa.. jag har ju fortfarande ljusblont, men inte så vitt som jag hade för ett par år sen, men vill absolut inte färga det mörk.. mörk är inte "jag" funderar du på att byta färg?

2009-07-26 @ 23:09:12
URL: http://tjabbizz.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej :) tack för denna veckan! Har haft det underbart skojj! Hoppas ni kom hem säkert. Fina bilder, från när är dem? Vi hörs och ses! Massa kramar

2009-07-30 @ 18:30:50
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0