Dubbla knäckflarn


Jag håller på att städa, men har tagit en liten paus nu. Har bara golvet kvar, sen är jag klar ;). Därefter hade jag tänkt att baka "Dubbla knäckflarn". Det är utan tvekan en av mina favorit-kaksorter. Dom är goda som attan :).

Imorgon är det midsommarafton. Jag kan inte förstå att det REDAN har hunnit blir det?! Tycker att tiden bara springer iväg... På dagen ska vi till mormor & morfar och äta gott. Dit ska även mamma, pappa, syskonen och deras respektive. Ska bli trevligt. Mormor lagar världens godaste mat :)
På kvällen blir det fest hos mig och Niklas. Det är Martin, Josse, Evie, Björn, Anna (Evies kompis) och hennes kille som kommer hit. Vi ska grilla (oavsett hur vädret är), partaja och ha superkul :). Yeey. 

Glad midsommar på Er gott folk!




Kommentarer
Postat av: josefine

ska bli så roligt imorgon :D görs ikväll? ses imorgon hos din morfar och mormor! kram

2009-06-18 @ 19:06:47
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0