Fredagen inleds med ösregn


Då var det äntligen fredag, dagen som man går och längtar efter hela veckan. Tyvärr öser regnet ner och har gjort det hela dagen :(. Det känns trist som attan, men finns inget att göra åt det.

Jag har varit på Väla en sväng under förmiddagen. Lämnade in min "Bambi-klänning" till en sömmerska, som skulle lägga upp den några centimeter. Under tiden som sömmerskan höll på med klänningen gick jag en sväng på Väla. Köpte mig en ny maskara, lite stuffs från Apoteket och ett flak cola samt godis på Coop.

Snart ska jag tvinga mig själv till att städa här. Det behövs verkligen, för här är smutsigt och rörigt...
Ikväll ska vi mysa framför TV´n med tända ljus, pizza, godis, chips och cola. Yeeey. Hundarna ska få varsitt ben att mumsa på ;).




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med pizza ;) Och godis & chips är ente mycke sämtre hihi

2009-06-13 @ 00:02:53
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0