Härliga sommar


Evie, jag och alla hundarna har myst ute i trädgården ett antal timmar. Jag och Evie har legat och solat samt ätit glass, medan hundarna har busat och strossat omkring. Efter ett tag la hundarna också sig i solen. Det tyckte dom var skönt :).

Vi har även varit nere vid stranden en sväng, så att hundarna fick svalka sig i havet. Det var faktiskt inte särskilt kallt i vattnet. När jag hade stått i vattnet en liten stund tyckte jag att det var ganska skönt :).

Nu har det blivit molnigt på himlen. Det ser nästan ut som det skulle kunna komma en skur. Hoppas verkligen inte det... Det fina vädret har ju precis börjat hålla i sig.

Nä, nu ska jag ut i trädgården och äta vinbär ;). Gottis.




Kommentarer
Postat av: josefine

okej.. :P Ja det får vi snart göra! Jag jobbar fredag, lördag, söndag och måndag nu :/ blir kanske inte så mkt mer .. umgås med martin på lördag iaf :) Mkt mer blir det icke :P. Ha det toppen! kram

2009-06-25 @ 21:16:12
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0