Regnfredag


Det ösregnar och har gjort det större delen av dagen. Känns trist när det är fredag och helgen står för dörren. Hoppas att det klarnar upp tills imorgon.

Igår fyllde papi år, så vi var i Rydebäck hela dagen. Vi fikade med ett flertal olika kakor och bullar. På kvällen beställde vi pizza och hade väldigt trevligt. 

Jag har städat de senaste två timmarna och blev nästan precis klar. Niklas kommer snart hem från jobbet, så det blir trevligt för honom att se hur rent och fint här är nu :).

Vad händer ikväll? :) Jag gissar på att vi kommer att tillbringa kvällen framför TV´n med tanke på vädret. Hoppas att det är någon bra film, annars får vi leta upp någon i vår samling.
Nä, nu ska jag kila in i duschen!

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: josefine

Tack :D!

Det blir nog häftigt :) ska köpa det i början av nästa vecka.

Jag ska vara hemma hos familjen ikväll, pappa ska snart hämta mig. Och ni ska bara ta det lugnt =) det regnar inte här just nu iaf :P kram

2009-06-05 @ 16:23:55
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Samma här. :) Tar de som de kommer! :)

Fint väder nu ju.. synd de blåser så mkt :S

2009-06-05 @ 19:33:28
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0