Stackars lille Disse


Jag och älskade lille Diesel har spenderat halva dagen på djursjukhuset idag. Igår kväll upptäckte jag att Disse hade en stor "böld" där bak, som dessutom var väldigt svullen... Så fort jag rörde vid den skrek han av smärta :(. Det var jättejobbigt att se honom ha så ont.

Imorsse var det något bättre. Svullnaden hade gått ner lite och han verkade inte ha lika ont. Fast jag beslutade mig för att köra till djursjukhuset med honom, eftersom jag misstänkte att det var analsäcksinflammation. När vetrinären hade tittat på honom så visade det sig att det mycket riktigt var analsäcksinflammation...

Jag lämnade min lilla prins på djursjukhuset i drygt en timme, så att de kunde spola säckarna på honom. Han har även fått pencillin, som han ska ha två gånger om dagen i 7 dagar. Hoppas att vår lilla älskling blir bättre så fort som möjligt. ♥



Jag älskar dig så enormt mycket min lilla hund...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han blir bra snart ska du se! Nu får han krya på sig och vila <3 Sara och lilla chihuahua tiken Nova ifrån Stockholm tänker på honom iaf :)

2009-06-23 @ 20:51:39
Postat av: Anonym

Aw stackaren.. Hoppas han blri snart snart!! :)

2009-06-23 @ 20:57:03
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: josefine

Lilla Disse .. stackaren!! Han blir snart bra igen ska du se :) bra att ni fick penicillin och så. Hört något om stugan? :) kramar

2009-06-23 @ 22:54:08
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anneli

Stackars Diesel, hoppas han mår bra snart. Alla mina 3 har haft samma sak. Har Diesel haft problem tidigare? Mina har "ta i trä" bara haft dessa problem en gång var.

2009-06-23 @ 23:23:06
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Natalie

Heloo!!



Stackars lilla Disse! Han blir säkert bra snart!



Ska bli kul att ses på söndag!

Bestämt vem du ska åka dit med än?



Kram

2009-06-24 @ 14:47:07
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0