Bad i havet


Gårdagens eftermiddag tillbringade vi i Rydebäck. Eftersom det var Mors dag hade jag med en liten present till mami. Vi satt ute i trädgården och fikade. Sen gick jag, Niklas, Martin, Josse, Evie, Björn och alla hundarna ner till stranden. Killarna badade med hundarna medan vi tjejer stod och tittade på. Det måste ha varit skönt för både hundarna och killarna att svalka sig i havet. Fast det var inte direkt någon värme i vattnet... Jag gick i och kände med fötterna.

Efter badet gick vi tillbaka till mamma och pappa där jordgubbar och glass väntade på oss. Mumma.
På kvällen grillade jag och Niklas med hans föräldrar.

Niklas & Jason.


Björn, Kelli & Jason.


Jasny tar sig ett dopp :).



Disse springer in mot land ;).




Lime rister sig efter badet.


Pinglan ser nöjd ut efter att ha svalkat sig.


Mina små mini-fötter i vattnet.



Kommentarer
Postat av: josefine

tack :) ja jag blev jätte nöjd med denna designen =) kul o träffa dig idag igen! i veckan blir det lite plugg bara sen SOMMARLOV :D! Tar varje dag som den kommer sen ;) kram

2009-06-01 @ 20:24:29
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka härliga badbilder på vovvarna! =)

Verkar inte vara några badkrukor direkt där =)

Må så gott!

2009-06-01 @ 21:06:51
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror jag de!:)



allt väl annars?

2009-06-01 @ 23:12:30
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Natalie

Har också haft en mysig helg. Va kul att ni också ska till Borås. Har ni anmält till båda dagarna? Jag ställer båda dagarna har anmält Louis. Han går i junior klass nu. Ska ju till Vänersborg i helgen.. då ska jag ställa alla tre. Och det blir Louis debut i juniorklass. Du skulle inte dit va?

Ä Lime i juniorklass i Borås?



Sedan har jag anmält alla tre till Gotland också.



Vilken blir er utställning efter Borås?



Ha det bra!



Kram

2009-06-02 @ 13:26:49
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0