Fantastisk dag i värmen


Idag har vi haft en fantastisk dag :). Jag, mami, papi, Evie, Martin och doggsen har varit hos mormor & morfar hela dagen. Dom bor ju på landet och har en otroligt stor tomt. Dörrarna till huset har stått öppna hela dagen, så att hundarna har kunnat springa ut och in som de har velat.
Vi har även varit vid en sjö där Martin badade tillsammans med hundarna :). Därefter blev det en god fika utomhus med bullar, kakor, jordgubbar och glass. Mumma. Sen tog jag och Evie en promenad med hundarna i värmen. 

Grabbsen har även badat i en balja i solskenet. Jag märkte på dom att dom tyckte att det var skönt att svalka sig.

Förresten så är det redan bättre med lille Diesel idag. Han är pigg och glad och har njutit enormt mycket av solen idag ;).

Bad i baljan ;).

















Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad skönt att höra att Diesel mår bättre. Vad härligt det ser ut med hundarna i baljan. Det påminner mig om att jag måste ta och bada mina också.

2009-06-25 @ 14:52:28
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: josefine

Vad bra att han mår bra nu igen :) Igår var jag hos familjen hela dagen, sen sov syrrorna och milou hos mig inatt :) nu är jag hos familjen igen. Händer resten av veckan? kram

2009-06-25 @ 16:59:34
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0