En skön tisdag


Jag har nyss fikat med bullar och cola. Gott som attan :).
Tidigare idag har jag och grabbsen varit ute och kört. Vi hade bestämt ett ställe med mami och papi där vi skulle träffas.  Vi tog en skön promenad i Hyllinge. Sen gick jag & pappa in på Maxi och handlade lite.

Resten av dagen har jag och hundarna bara tagit det lugnt. När Niklas kommer hem från jobb är det tänkt att vi ska tvätta min bil. Fast jag tycker att det ser lite mörkt ut på himlen nu. Hoppas att det inte blir regn, för då är det inte särskilt lönt att tvätta bilen...




Kommentarer
Postat av: Diana

Tyvärr minns jag inte vad den hemsidan hette, men jag har för mig att det var ngn på forumet som tipsade om den. Släng ut en fråga där. Kramis

2009-06-11 @ 07:44:08
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tänkte inte övernatta i Tvååker,, är ju inte så långt för mig att åka så jag kör mellan.



Gud vad jag längtar till nästa utställning.. bara två veckor kvar..



Hur är det med din mamma nu? Längesedan du skrev om henne.



Kram

2009-06-11 @ 15:53:26
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0