Sommar och sol


Jisses så varmt det är. Tur att det fläktar lite emellanåt. Vi har varit ute hela dagen och gottat oss i solen. Jag och Evie har även promenerat med hundarna och varit en sväng på Maxi, där vi handlade lite onyttigheter :).
 
Det känns så härligt att sommaren äntligen är här och att vädret faktiskt håller i sig. Jag uppskattar det verkligen. Känner mig på bra humör och blir glad av solskenet.

På söndag bär det av till Borås för utställning. Det ska bli superkul :). Jag ska ställa Lime och Evie Kelli. Det kommer säkerligen att bli en rolig och fin dag oavsett om det går bra eller inte. Jag längtar....

Trevlig helg!

Här hade jag mer än gärna hoppat i nu... Bilden är från
Maldiverna (mitt drömresemål).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0