Det bästa någonsin


Tänkte börja med att berätta att min älskade, underbara Lime blir 1 år idag :). Jag tycker att tiden har gått så otroligt fort. Dagen då vi hämtade hem Lime är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, liksom som när vi fick hem Jasny och Diesel. Att skaffa mina hundar är det BÄSTA som jag någonsin har gjort!
På onsdag kommer jag att lägga upp lite nya bilder på Lime. Den dagen ska han även patella-undersökas samt ögonlysas. Spännande :).

Idag har jag och grabbsen varit i Rydebäck nästan hela dagen. Dock har jag varit iväg en stund och gjort några ärenden. Jag har bland annat köpt smycken som jag ska ha på midsommarafton :). Ett jättesött halsband med rosa blommor och ett par silvriga, långa örhängen. Passar perfekt till midsommar.

Diesel, Lime och Jasny- dagen då Lime flyttade till oss.


Diesel & Jasny är nyfikna på vad Lime är för en liten kille :).



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis Lime på 1-årsdagen! Halvsyrran är 4 månader idag!

2009-06-15 @ 21:14:45
URL: http://safirasmatte.blogg.se/
Postat av: josefine

Ja hör med Björn om han har kubb :) hade ju varit skojj. Hoppas verkligen på bra väder iaf! Vad ska du ha på dig? Inflyttningsfesten var toppen :) Vad ska du dricka på midsommar? Kram

2009-06-16 @ 11:14:48
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

okej :) låter mums.. föresten så heter solariumet där jag bor , Oasis :) lite dyrare, men nya rör så det är bra! Vi ses imorgon då!! kramar

2009-06-18 @ 16:23:56
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0