Blåsiga onsdag


Vilket väldans blåsande det är idag. Det kom till och med några regndroppar innan. Man vill ju knappt vara ute. Jag sitter här framför datorn klädd i min rosa mjukisdress och dricker cola och äter marabou mjölkchoklad med digestive. Smarrigt. Hundarna håller fullt liv bakom mig genom att brottas och busa med sina leksaker. Det är så roligt att titta på dom och se hur kul de har tillsammans.

Under förmiddagen har jag tagit en promenad med hundarna och varit iväg och köpt en present till pappa. Han fyller nämligen år imorgon :). Resten av denna onsdag ser ut att bli ganska lugn.

Jag i rosa mjukisdress.



Kommentarer
Postat av: josefine

Vad fyller din kära pappa? :) kram

2009-06-03 @ 16:49:41
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0