Helgen är här :)


Godafton!

Niklas darling och doggsen har somnat på soffan, så jag passade på att sätta mig här en stund :). Under kvällen har vi ätit pizza och godis samt tittat på Let´s Dance. Mys.

Jag, pappa och Martin har varit och hälsat på mami i eftermiddags. Skönt att hon är i Helsingborg nu, så att vi har närmare till henne. Hon var glad idag och log när vi kom in till henne. Jag hade tagit med en film från Pinglans valpning, som Gunilla har fixat. Vi visade den för mamma och det syntes på henne att hon blev jätteglad och tyckte att det var roligt :). TUSEN TACK Gunilla för att du filmade från valpningen! :)

Nu ska jag ut med hundarna på sista "kisse-rundan". Sen ska jag bädda ner mig i sängen tillsammans med hundarna, en bok och givetvis Niklas i sängen bredvid ;).

Gonatt!  ♥

Jag i bilen på väg till mami.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej!



Ja, valp/veteran utställningen i Tvååker är den 28 mars.



Tråkigt med skolan. Blir kanske svårt att komma tillbaka nu,, missat en del antar jag. Men vad gör man inte för dem man älskar. =) Skönt att hon är bättre.



Vår helg blir lugn. Jag ska jobba stängning på jobb imorgon vilket betyder 15-22.30 så det blir inte så mycket annat man hinner. På söndag är jag ledig och då ska vi på middag hos Alex bror. Så helgen blir lugn. Sedan kommer ännu en jobb vecka..



Malmö utställningen är nästa helg. 21-22 mars. Många hundar som är anmälda så man får se det som träning.



Ha det bra!



Kram till er alla!



/N, G & L



2009-03-14 @ 01:27:56
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0