Hundbus


Grabbsen och jag fick sällskap på promenaden :). Evie, Kelli, Jason och Häxa hängde också med. Trevligt! Vi gick en lång runda och släppte hundarna lösa emellanåt. Först släppte vi de stora hundarna, så att de fick springa av sig. Sedan kopplade vi dom och släppte alla vavvorna lösa. Dom sprang och busade och hade väldigt roligt tillsammans :). Underbart att se!

Förresten så har jag precis fått reda på att mamma ska flyttas till Helsingborg idag :). Så när vi ska hälsa på henne om en stund blir det att vi kör till Helsingborg istället. Det känns väldigt bra!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad roligt att hon ska flyttas till helsingborg igen :) då går det väl mot rätt håll?? Tack , trivs så med mobilen :) jag har bara färgat utväxten och klippt topparna, så ingen speciell skillnad hehe. Händer till helgen? kram

2009-03-12 @ 16:00:02
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad skönt att höra verkligen :) Ja det behövs ibland :P Okej :) Imorgon ska jag till en kompis i bjuv efter praktiken och träningen .. sen va med martin resten av helgen typ =) nått sånt blir det nog. Kanske vi ses! ha d bäst kram

2009-03-12 @ 19:50:37
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Heloo!!



Jo den stora Tvååker är i Juli. Detta är e valputställning. Allt för att Louis ska tränas. Det är närmare 100 hundar anmälda till Malmö. Phuu.. Många!



Kul att höra att din mamma är bättre. Förstår att du inte planerar så mycket när det är som det är.



Gucci tränar jag sällan, han kan ju det liksom redan. Louis föröker jag att träna så myket jag hinner. Några gånger i veckan, han är ganska duktig tycker jag. =) Fast bara för att det fungerar hemma gör det ju inte alltid det på utställningar.



Hur går det med skolan? Har du börjat igen?

Händer något spec i helgen?

Kommer du och tittar i Malmö?



Kramis

2009-03-13 @ 13:01:46
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0