Järavallen


Hejsan!

Vi vaknade omkring kl 10.00 i förmiddags. Jag gick ut med hundarna och Niklas gjorde i ordning en god frukost till oss, som bestod av mackor med nutella och oboy :). Mums.

Efter frukosten packade vi en väska med fika, vatten till hundarna och deras koppel för att sedan köra till Järavallen, som är en stor skog och ligger ganska nära Kävlinge. Där är enormt mysigt att promenera- särskilt tillsammans med hundar ;).  Irja var med oss idag igen. Hon är så snäll den hunden... 
Det var jätteskönt att komma ut i skogen även idag. Fast attan så mycket folk där var... Det är väl nu när det börjar bli vårväder, så tycker folk det är skönt att komma ut i det fina vädret :).

Vi har precis ätit pannkakor med glass och sylt, så nu är jag mätt och belåten :). Det är extra gott med pannkakor när man inte har ätit det på ett tag.

Niklas med Irja och grabbsen.

Tripp, trapp, trull :).





I bilen innan hemfärden :).



Irja.



Kommentarer
Postat av: Diana

Hör gärna av er nästa gång ni ska dit! Jag kunde ju mött upp er och gått en mysig skogspromenad! =)

2009-03-15 @ 18:39:13
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Josefine

Okej vad mysigt :) Jag åkte från rydebäck vid 12-tiden .. Martin skulle följa med och hälsa på din mamma. Så var vi ute en lång skogspromenad med Milou och efter det har jag suttit här, lagat mat med mamma m.m. .Åt nyss också:D Händer i veckan? kram

2009-03-15 @ 18:56:38
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0