Måndag


Hejsan!

Grabbsen och jag har nyligen kommit in från morgonrundan. Vilket kallt, dimmigt och trist väder det är. Det är inte alls lika härligt som det har varit i helgen. Hoppas att solen kommer uppåt dagen.

Vad händer annars idag? Jag och syrran ska snart ut på en powerwalk, vilket var VÄLDIGT länge sedan för min del. Hoppas att jag har någon kondition kvar... haha. Cool dans
I eftermiddag ska vi hälsa på mami, som behöver all hjälp och stöd hon kan få just nu. Det är så synd om henne. Jag hade kunnat göra vad som helst för att hon skulle bli frisk och få komma hem nu... Fast tyvärr är det ju inte så enkelt. Rolling Eyes

Hoppas att ni får en fin måndag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0