Pretty in pink


Hejsan!

Jag och pappa har nyligen kommit hem från en trevlig stund hos mami. Vi fick bra kontakt med henne idag. Hon log flera gånger mot oss och nickade/skakade på huvudet när vi ställde frågor :). Hon har blivit lite bättre nu, så hon kommer att flyttas till Helsingborg så fort som möjligt. För tillfället finns där ingen plats, men så fort där blir en plats ledig ska hon flyttas dit. Det känns kul att det har gått framåt! :)

Annars har jag inte gjort särskilt mycket idag. Var ute på en långrunda med grabbsen i förmiddags. Solen sken, så det var en härlig runda.
Jag har även varit på Posten och hämtat min supersnygga Adidasjacka, som äntligen har kommit :). Den sitter kalasbra och är precis min stil. Rosa och glansig- det kan knappast bli mer Maria! ;)

Ha en trevlig kväll!

Mums ;).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0