Regn-måndag


Hejsan!

Jag sitter här med min underbara Jasny bredvid mig, en påse godis framför mig och ett stort glas cola. Härligt!
Diesel & Lime ligger och vilar i sängen tillsammans med Häxa och Julia.

I förmiddags var vi ute och promenerade i regnet. Inte så kul, men välbehövligt både för hundarna och mig. Däremot var det väldigt skönt när vi kom in till värmen och "det torra" igen ;).

Om en stund ska vi köra och hälsa på mami. Jag har fixat lite foton på hundarna, som jag ska ta med. Det blir hon säkerligen glad för. Hoppas att hon är vaken och lite piggare idag.

Ha en bra måndag, trots det tråkiga regnvädret!

En gammal bild på Jasny och mig.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul o se dig idag Maria :) Allt är bra med mig, men trött som sagt :P hehe. Händer i veckan annars då? :) kram

2009-03-02 @ 21:20:57
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine

:) idag hjälper jag en kompis med att måla i hennes nya egna lägenhet :P var bara hemma en vända nu för att äta o så :) hälsa de andra så ses vi! kram

2009-03-03 @ 15:12:05
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0