Små soldyrkare


För några dagar sedan när det var soligt och fint väder så letade vavvorna upp den bästa platsen inomhus där dom kunde ligga och gotta sig. Dom hittade en stor solfläck där dom trivdes som fiskarna i vattnet :). Det såg så otroligt härligt ut. Dom låg där enda tills jag sa "Ska vi gå en runda?". Då flög både Jasny och Lime upp och hoppade på mig och studsade omkring samtidigt som svansarna rörde sig fort som bara den.

Häxa och Diesel låg kvar och njöt av solen. Dom två är soldyrkarna nummer 1! :) Fast jag tog med dom på promenaden ändå. Dom behöver ju också komma ut och röra på sig.









Disse & Lime var tvungna att busa lite också ;).





Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej Baby!



Allt bra med dig? Min dator är sönder så det är därför jag inte svarat tidigare.. Du kom aldrig till Malmö.. Synd. Hur är det med din mamma?



Trevlig helg!



Kram

2009-03-27 @ 15:43:57
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Jo det kändes jätte bra. Men efteråt hörde jag de andra pratade och då vet jag att jag nog får ett fel så då blir det att göra om det :P men inte hela världen. Ja absolut det får vi göra. Underbart väder det är. Händer idag? kram

2009-03-28 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0