Stranden


Hejsan!

Under förmiddagen har jag spenderat större delen av tiden med att förnya lite här på bloggen. Än så länge har jag bara ändrat headern, men troligtvis kommer jag att ändra färgerna lite också. Vi får se :).

Det är lika underbart väder idag som det var igår. Hundarna stortrivs! Dom vill vara ute mycket i trädgården och det är härligt att se dom så glada. Vi ska snart promenera en sväng till stranden. Där är bra att släppa hundarna och dom fullkomligt älskar det! :)

Senare blir det att hälsa på mami. Nu ska jag ta något att äta. Känner hur det kurrar i magen... :P

Ha en bra dag!
Strandbilder från juni 2008:











Jasny stoppar huvudet bland tången. Det ser inte
särskilt mysigt ut :P.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Headern blev jättesnygg. Åh! vad jag längtar till sommaren när jag ser alla härliga bilder.

2009-03-19 @ 21:40:43
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0