I mina tankar


Hejsan!

Helgen har varit ganska okej, trots att det känns hemskt att inte ha mami hemma. Jag har hälsat på henne varje dag, med undantag från idag. Kände att jag behövde en liten paus för att försöka skingra tankarna lite. Fast det är inte lätt... Jag har tänkt på henne i stort sätt hela dagen trots att jag, Niklas och hundarna har haft en trevlig dag tillsammans.
Imorgon ska jag hälsa på henne igen, min underbara, älskade mamma.

Idag har jag, Niklas och hundarna varit ute och kört en sväng. Vi körde bland annat upp på åsen, där vi kikade på vackra omgivningar, hus m.m. Därefter blev det film och mys framför TV´n.

Vi har svårt för att bestämma oss för vad vi ska äta till kvällsmat idag, så det ska vi ta itu med nu :P.

Ha en fortsatt bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0