Glädje


Hejsan!

Jag vaknade strax efter kl 8.30 i förmiddags. Det första jag gjorde efter att jag pallrat mig upp från sängen var att gå en runda med doggsen. Det blåste kallt, men det var ändå skönt med lite frisk luft.

Väl hemma igen åt vi en god frukost som bestod av frallor och oboy :). Därefter körde jag en liten sväng till Väla. Jag var på jakt efter en fruktansvärt snygg Adidasjacka, som nyligen har kommit ut i butikerna. Tyvärr fanns den inte i min storlek någonstans :(.

När jag kom hem gick jag in på nätet och tittade om jag kunde hitta jackan där. Till min stora glädje fanns den i EN enda webshop! Snabbt som attan klickade jag hem den :). Dock är den väldigt dyr... Fast det kan kvitta nu när jag ÄNTLIGEN fått tag i en.

Snart ska jag och pappa köra och hälsa på mami. Saknar henne här hemma så mycket att det inte går att beskriva...

Trevlig torsdag!




Kommentarer
Postat av: Josefine

vad är det för en adidasjacka? :) hur ser den ut? :P puss

2009-03-05 @ 17:52:55
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine

oo det låter riktigt snyggt ja ;) hehe. idag har jag pluggat som sören, tränat, solat och skjutsat mamma :) sjdå? kram

2009-03-05 @ 20:47:07
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

VI,PÅ ARBETET SAKNAR OCKSÅ MADELEINE.TÄNKER PÅ ER VARJE DAG.

MADDES ARBETSKAMRATER

2009-03-06 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0