What a wonderful day


Hejsan!

Jag och pappa har precis kommit hem från ett härligt besök hos mami. Hon är utan respirator hela tiden nu. Det är fantastiskt! Vi har till och med pratat med henne idag :). Vilken känsla det var att kunna prata med henne igen, efter att inte ha kunnat göra det på över 1, 5 månad... Helt underbart! Dock pratar hon väldigt tyst, fast det är ju inte så konstigt med tanke på allt hon har gått igenom...
Mami var väldigt trött precis innan vi körde hem, så jag gissar på att hon sover gott nu :).

Annars har det varit en ganska lugn dag. Jag har inte gjort särskilt mycket. Däremot ska jag ut på en kvällspromenad med doggisarna om en liten stund :). Nice.

Ha en skön kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hörde om det, så glad jag blir :D måste kännas härligt för er!! Vi ses maria ha det bäst kram

2009-03-17 @ 17:04:20
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0