Full rulle


Hejsan!

Jag har precis tagit mig en dusch och nu har jag hamnat här framför datorn. Grabbsen håller mig sällskap :).

Igår var det fullt ös hela dagen. Under förmiddagen var vi först ute på långrunda med hundarna. Därefter bar det av till Foderboden där vi inhandlade ny mat både till Kelli och vavvorna. Det blev även några goda ben, som hundarna fullkomligt älskar.

Efter shoppingen på Foderboden körde vi vidare till Lund, för att hälsa på mamma. När vi kom dit var hon trött, eftersom hon precis hade haft sjukgymnastik. Medan hon låg och sov gick vi och köpte lite fika. Efter 40 minuter var vi tillbaka inne hos mami igen. Då var hon pigg och verkade glad. Hon log flera gånger mot oss, vilket var underbart att se :).

På vägen hem från Lund körde vi inom köpcentret Nova. Jag köpte en rosa vår/sommarjacka, ett par örhänge och en present till Evie. Hon fyller nämligen 18 år på fredag :). Jag kan inte förstå att min lillasyster har blivit så stor :). Dock har hon alltid verkat äldre än vad hon är.

Om en stund ska jag bege mig till Apoteket för att handla lite nödvändigheter. Först ska jag ge mig ut på en skön promenad med doggsen.

Have a nice day!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Så söta små valpar Pinglan har fått :) Tiden går så fort. Jaså vad är det för jacka du köpt? :D. Vet du om Evie önskar sig nått spec? :P Tänkte att jag nu i dagarna skulle inhandla nått :) ses vi på fredag när vi skulle bowla lr vad det va? :P kram

2009-03-04 @ 12:12:32
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0