Utväxtfärgning


Hejsan!

Just nu sitter jag här med blondering i håret. Det är dags för utväxtfärgning igen :). Dock har jag bara gjort slingor, eftersom jag trivs mycket bättre i det än helblonderat hår.

Om en liten stund ska jag och hundarna ut och gå en runda. Tråkigt nog är det är inte lika soligt och fint väder som det var igår. Jag längtar så efter våren som närmar sig med stormsteg... Det är den vackraste tiden på året- när träd, blommor och växter börjar slå ut.

Pappa, jag, Evie och Julia ska hälsa på mamma senare idag. Hoppas att hon är lika pigg och glad som hon var igår när vi var där :).

Trevlig torsdag!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska också färga min utväxt idag:)

2009-03-13 @ 11:52:40
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Natalie

Översta bilden:



Gud vad Disse är lik Gucci på den. Kopier!



=)



SNYGGO!!!

2009-03-13 @ 13:04:35
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0