Det är en ljuvlig lördag


Hejsan!

Så skönt det är med helg :). Niklas, hundarna och jag har varit ute i skogen här i närheten och traskat. Vi var ute i minst 1,5 timme. Vädret var så härligt och behagligt, så vi ville knappt gå in igen :). Därför myste vi ett tag på balkongen innan vi gick in för att koppla av en stund på soffan. 

Under eftermiddagen har jag varit en snabb runda på Väla. Jag gick endast in i en butik, eftersom jag skulle kolla om de hade fått in ett plagg som jag har letat efter. Fast det hade dom såklart inte, så jag får vänta eller beställa det från nätet.
Vi har även varit på Maxi och handlat mat, chips och glass tills ikväll plus lite annat nödvändigt :).

Om en stund ska vi börja på kvällsmaten som består av grillad kyckling, potatisgratäng och sallad. Mumma.
Senare ikväll kommer vi troligtvis att titta på fotbollen (Sverige-Portugal). Spännande :).
Hoppas att ni får en riktigt trevlig lördagkväll!

Niklas och buskillarna.


























Disse balanserar på en sten över bäcken :).


Lime går över bäcken.


Mys på balkongen.





Kommentarer
Postat av: Petra

Vad mysigt ni verkar ha haft det ute med hundarna! Härliga bilder!



2009-03-28 @ 18:57:31
URL: http://minitassar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder!



Skönt att din mamma är bättre. När får hon komma hem?

Nästa utställning blir Sthlm i påsk. Sedan blir det Hässleholm i maj. Har du planerat några utställningar?



Härligt nu när allt drar igång igen.



Hoppas ni haft en bra helg!

Kjamis

2009-03-29 @ 16:43:03
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0