Vissa människor borde inte ha hund


Hejsan!

Tiden under förmiddagen har gått otroligt fort idag. Det kan bero på att jag har haft något att göra hela tiden :). Doggsen och jag har varit ute och gått lååångt. Vi gick bland annat ner till stranden där det plötsligt kom en stor hund springandes mot oss. Jag blev rädd och förbannad på ägaren som lät sin hund vara lös om den inte lyder. Som tur var verkade den stora hunden snäll. Fast det är ju inte alla som är det...

Väl hemma igen efter långrundan var både jag och hundarna hungriga, så jag gav mina darlings mat och sen åt jag några mackor :).

Jag tittade precis ut genom fönstret och såg att det SNÖAR! What? Har vi inte haft tillräckligt med snö nu?...
Nu ska jag och papi köra och hälsa på mamma mitt i allt snöande.




Kommentarer
Postat av: Diana

Har Dissemannen fått börja använda bellyband? Hihihi!

2009-03-24 @ 15:35:25
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0