Sol och fågelkvitter


Hejsan!

Ytterliggare en solig dag med fågelkvitter!
:) Det känns verkligen som att våren är här nu. Härligt. Man har ju längtat efter denna fina tid hur länge som helst..., och ännu vackrare blir det när allt börjar slå ut ordentligt :).

Skönt att det är fredag idag, så man har en helg att se fram emot. Imorgon ska vi till Gunilla och hälsa på. Ska bli underbart att ÄNTLIGEN få träffa Pinglan och valparna! Jag saknar Pinglan enormt mycket. Det är fruktansvärt tomt utan både henne och mamma...

Nu ska jag sysselsätta mina hundar med en härlig vårpromenad :). När vi kommer hem ska jag laga middag och därefter hälsa på mami.

Trevlig helg!
Jag och Pinglan våren 2008.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men åh, har du varit o hälsat på min lilla tjej?! Bilder tack! ;) Hur mådde mor o barn? Fina Pinglan <3 förstår att du saknar henne.

2009-03-22 @ 11:39:00
URL: http://safirasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0