Vackert väder


Hejsan!

Vilket strålande väder det är idag. Härligt att vakna upp och se att solen skiner :). Jag tänkte ta en långpromenad med doggsen strax. Lille Diesel tycker att det är roligt att följa med på promenader nu när det börjar bli varmare. På vintern och hösten är han inte så mycket för att promenera, fast jag tar alltid med honom ändå. Det är ju viktigt att han får komma ut och röra på sig.
Jasny och Lime älskar promenader oavsett vilken årstid det är.

I eftermiddag ska vi och hälsa på mamma. Det är så härligt att hon kan prata med oss nu :). Igår pratade hon dessutom högre och tydligare än i förgår.

Nä, nu ska jag ta något att äta innan det blir dags för en långpromenad.

Ha en fin onsdag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är inte lätt detta med håret... svårt att veta hur man vill ha det. Har du alltid varit blond?



Jag är lite dålig på att vara inne på msn.. dom gångerna jag är där är du aldrig vid datorn.. synd.. Händer annars då?



Kram

2009-03-18 @ 17:13:42
Postat av: Anonym

Fin bild :D . Redigerat den lr? kram

2009-03-18 @ 22:02:58
Postat av: Maria

Anonym: Tack :). Nej jag har inte redigerat den, utan bara tillsatt rosa bakgrund! Kram

2009-03-18 @ 22:12:09
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Julia

Så söt du e syrran! :D Mamma är flyttad nu! Så du vet det.

2009-03-22 @ 15:37:15
URL: http://juliamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0