Äntligen fredag :)


Jag har städat i flera timmar (känns det som) nu. Blev precis klar och är trött som en gnu nu. Fast det blir ingen vila för mig än, för snart ska grabbarna få komma ut på en promenad. Det är skönt väder ute. Dessutom har dom lovat att det ska bli fint i helgen :). Härligt!

Ikväll ska vi till Josse (brossans flickvän), som nyligen har flyttat till en superfin lägenhet. Det ska bli jättetrevligt.

Någon gång under dagen imorgon ska vi köra och köpa färg till min bil, eftersom någon knäppgök har gjort en STOR repa på bakluckan :(. Jag blev så arg när jag såg det. Att man inte kan få ha sina saker i fred...

Nä, nu väntar grabbsen. Ha en riktigt trevlig helg! :)

Josse & jag, nyårsafton 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0