Busväder


Det är riktigt "busväder" ute med regn och mycket blåst... Tur att hundarna och jag hann ta en promenad i skogen innan det började att blåsa. Däremot började det att ösregna när vi var ute, så både jag och hundarna blev genomblöta. När vi kom in till värmen igen så virade jag in alla tre i filtar och efter bara någon minut somnade de gott :).

Strax ska jag köra till älskade mami. Det går framåt med stormsteg för henne. På lördag ska hon hem på permission, vilket innebär att hon ska vara hemma över helgen. Hur härligt som helst! Dessutom behöver hon kanske bara stanna på rehab. i 1-1,5 vecka till efter att hon har varit hemma på permission :). Vi hoppas på det bästa.

Ikväll ska jag och Niklas köra och handla mat och sen blir det att slappa framför TV´n.

Diesel & Jasny, våren 2008.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja det är så roligt :) ja hon skulle nog sova från lördag till söndag tyckte jag martin sa. Jag ska ge henne sin spruta på lördag tror jag =) Händer resten av veckan? kram

2009-05-06 @ 16:38:09
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja det gör jag så gärna :) Martin har sovit här inatt :) Ska plugga med klasskompisar idag och sen kommer syrran hit ett tag innan jag ska träna .. Imorgon ska jag till skolan och sen hälsa på mamma och dem, sen kommer två kompisar på kvällen och efter det ska vi ut i stan ett tag =) på lördag ska jag osså till rydebäck :) så då ses vi!! kram

2009-05-07 @ 09:56:45
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Nej va söööt!! E det Diesel som är den lilla prinsen? :) Jag smälter!!!

2009-05-14 @ 23:28:41
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0