Familia


Jag har varit på Familia tidigare idag. Skulle endast handla ny hundmat, fast jag kunde inte hålla mig från att även köpa ett par fina högklackade sandaler. Dessutom var dom billiga, så jag tyckte att det var lika bra att investera i ett par.
Det blev även en sväng inom Maxi för att handlade lite mat. Bland annat ingredienser till lasange, som vi ska äta ikväll :). Mumma.

Grabbsen och jag har precis varit ute i hagen och busat. Det tyckte dom var superkul, som alltid :).

Igår var vi i Rydebäck hela dagen och hjälpte mami en hel del. Hon kan gå helt själv nu och det är så himla kul. Fast hon orkar inte gå särskilt långt, eftersom hon fortfarande lätt blir trött.


Kommentarer
Postat av: josefine

snygga skor du :D liknar ett par bruna som jag har som jag ÄLSKAR! Så snyggt! Så roligt att Madde kan gå helt själv nu :) härligt. Vi ses på fredag! Vill ni ta med vovvarna så får ni gärna det :D! Kelli också om evie vill ha med henne. Ha en bra kväll! kram

2009-05-26 @ 18:44:40
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Christel

Gud vad jag blir glad av att läsa att Madde mår bättre och är uppe på benen !! Stor kram till hela familjen och en ännu större till bara madde !!

Kramis Christel&Brudarna

2009-05-31 @ 23:33:13
URL: http://www.filippa.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0