Slappe-time


Just nu slappar vi hela högen. Niklas ligger på soffan och tittar på Formel 1, Jasny sussar i ena buren och jag sitter här med Diesel & Lime sovandes i knäet och ett täcke över oss. Har även en stor godispåse samt ett glas cola till hands :). Smarrigt.
Senare ska vi köra en runda och förhoppningsvis stanna någonstans och köpa glass :).

Som ni vet så kom ju mami hem på permission igår. Det gick jättebra och var så himla kul att se henne hemma igen! Det var ju över 3 månader sedan hon var hemma sist, innan hon blev sjuk... Inatt har hon sovit i Rydebäck och ikväll ska hon åka tillbaka till rehab. Troligtvis blir det bara denna veckan också som hon stannar där, innan hon kommer hem för gott :). Dock krävs det ändå fortsatt rehab-träning när hon kommit hem.

Vi grillade i Rydebäck igårkväll och spenderade hela dagen där, eftersom mami var hemma. Mysigt.






Kommentarer
Postat av: Josefine

Trevligt det var igår ja :D. Skojj! Härligt att se henne hemma igen. Fina bilder! Vi får komma på en bra dag sen så får ni komma hit, ha en liten inflyttningsfest med oss (du, niklas, evie, björn, martin och jag) och vovvarna såklart :p. För blir lite för mkt folk sen om alla ska komma på en gång. Så det kan bli skojj med bara oss :D! det kan vi höras om. Händer i veckan? Kramar

2009-05-10 @ 16:14:35
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Lena

Så underbart att höra att din mamma har varit hemma och snart är på väg hem för gott. 3 månader wow vilken lång tid hon har varit borta. Tänk vad en "vanlig" influensa kan ställa till det.

2009-05-10 @ 21:16:27
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Josefine

:) nice. Ja visst! Får snacka om ett datum :) min familj har varit här och ätit :D jag har lagat mat och så. hihi. Nej jag är ledig 3 dagar denna vecka :D händer i veckan? kram

2009-05-10 @ 23:08:34
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0