Permission, äntligen!


Det känns som att dagen har passerat väldigt fort idag och ändå har vi inte gjort något särskilt. Doggsen och jag körde till Rydebäck i förmiddags för att hjälpa papi med en sak. Jag och papi tog även en promenix med alla hundarna. Därefter körde jag till Maxi och köpte lite goda onyttligheter inför kvällen. Bland annat chips, glass, strössel, choklad och cola. Mums.

Jag har även storstädat. Härligt att ha rent och snyggt här i helgen :).
Vi har precis klämt i oss varsin pizza och är nu "propp-mätta" båda två. Framför oss väntar en riktig myskväll med film och alla godsaker som jag införskaffat under dagen ;).

Imorgon kommer mamma hem på permission. Det ska bli ska grymt kul! Vilken glädje både för mamma, för oss och för hundarna.

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0