Mys och bus i hagen


Grabbsen och jag har nyss varit ute i hagen. Där är så skönt nu när solen är framme, riktigt varmt och gott :). Hundarna sprang omkring och lekte och var allmänt busiga. Själv satt jag på en filt med solbrillor, en tidning och coca cola. Mys.

Igår skickade jag in en blankett till skolan om att jag vill ta ett studieuppehåll. Jag har missat alldeles för mycket under tiden när mamma har varit sjuk, så det går inte att ta igen det nu. Fast jag är inte ens säker på om jag vill fortsätta på denna utbildningen, så det känns rätt att ta ett uppehåll. Hoppas bara att de godkänner det.
Jag har suttit en del framför datorn idag och tittat efter andra utbildningar. Har dock inte hittat någon särskild ännu.

Snart kommer Niklas hem från jobb och då ska vi köra till Maxi för att inhandla lite nytt i matväg.




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tyvärr kommer inte Rosa med, hon är för liten, de måste väl vara fyra månader? Så hon får stanna hemma.

2009-05-12 @ 17:57:14
URL: http://safirasmatte.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja mkt drygt att vänta .. Jag har vatt i skolan, sen i stan och sen nyss tränat :) syrran ska sova här för andra natten på rad så vi ska laga mat sen =) sjdå? kram

2009-05-12 @ 17:57:48
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine

en träningsjacka och tre vanliga t-shirtar till träningen :). Till helgen vet jag inte riktigt. Vara hemma hos mamma och dem mkt eftersom de ska passa en valp igen :D sjdå? kram

2009-05-12 @ 19:39:02
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0