Ego-dag


Idag har jag haft en riktigt "pyssla-om-mig-själv-dag". Jag har blonderat håret, gjort ansiktsmask och inpackning, noppat ögonbrynen, rakat benen och smörjt in hela kroppen med en bodylotion som doftar underbart gott. Nu känner jag mig riktigt fräsch och snygg. Härligt.

Doggsen och jag har även varit ute på långpromenad. Vi traskade i skogen i cirka 1,5 timme, så när vi kom hem igen var både jag och doggsen trötta. Hundarna gick och la sig i bädden och jag tvingade mig själv till att storstäda lägenheten. Jag fick muta mig med en coca cola för att jag skulle vara duktig och städa. hehe. Hur som helst är här sprillans rent nu och det är skönt.

Niklas är ledig både imorgon och på fredag så det blir en långhelg för oss. Hur härligt som helst.
Ikväll ska vi äta pizza och ha det gott :).




Kommentarer
Postat av: josefine

okej låter bra :) vi får snacka mer om midsommar, var vi ska vara m.m :D härligt med en ta-hand-om-sig-själv-dag :D! Händer resten av veckan? kramar

2009-05-20 @ 19:03:29
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad fin du blev i håret och vad skönt med en egen spadag! :)Grynet ställdes inte i Hässleholm för hon är ju för liten. Susanne var lite snurrig och trodde att hon lyckats anmäla Grynet, men det var Nilla hon anmält...och hon gillar inte att ställas ut så hon fick stanna hemma ;) Däremot blev Susannes lilla Doris 4:e BT i valpklass och hon är son till Gaston. Kul! :)

2009-05-22 @ 11:15:15
URL: http://safirasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0