Skogen är avkoppling


Jag har nyligen ätit en god lunch bestående av spaggetti och köttfärsås (bolognése). Det är utan tvekan en av mina favorit-maträtter :). Smaskens.

Under förmiddagen har jag och grabbsen gått i skogen. Det är alltid lika härligt att traska där. Både jag och hundarna älskar det. Man hör fåglarna som kvittrar, bäcken som porlar, känner alla vårdoftor från träden och växterna runt omkring. Luften är frisk och man kopplar av av den underbara naturen.

Efter skogsrundan tog jag en powerwalk och nu är jag "skönt trött" i kroppen :). Har även tvättat, vikt tvätt och hängt upp tvätt.
Nu ska jag gå ut med hundarna en liten sväng innan jag ska köra till mamma.

Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej Hej!



Jo vi får hoppas på bra väder. Annars är det ju verkligen skit. Då vet jag en hund som vägrar att gå. =(



Jag vet faktiskt inte hur stor han blir. Hans pappa är ju väldigt liten så jag tror inte att han blir så stor. Inte så som Gucci iallafall.



Ska du/ni göra något speciellt i sommar?



KRAM

2009-05-07 @ 23:30:19
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0