Ännu mer trevligheter


Grillkvällen igår blev väldigt lyckad. Vi åt gott och senare på kvällen gjorde vi en liten brasa i grillen som vi myste framför och grillade marshmallows i. Hundarna var givetvis också med. Dom tyckte att det var mysigt att ligga invirade i en filt i mitt knä framför brasan :).

Niklas, jag, Evie och Björn har varit och tittat på rally hela dagen. Jag och Evie följde mest med för våra kära karlars skull :). Fast vi har haft jättetrevligt. Niklas underbara syster Malin har varit snäll och gått ut med grabbsen två gånger under tiden som vi har varit borta. TUSEN TACK för hjälpen Malin!

Nu är vi lagom trötta efter dagens bravader. Niklas har slockat på soffan tillsammans med hundarna och jag tänkte också ta en liten tupplur alldeles strax. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om än... Hoppas att ni får en härlig kväll i det fina vädret ! :)




Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad snyggt det var med den rosa hjärtana här.

2009-05-02 @ 20:52:59
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja det ska det verkligen. Har du ställt Lime utomhus innan? Hur mycket väger han nu?



Kram

2009-05-02 @ 23:07:27
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag och martin har sovit här för första gången i natt :) så det är skojj! Nu bor jag här!! Okej låter skojj! Händer idag? kram

2009-05-03 @ 11:29:19
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0