Djur och natur ♥


Vi har varit iväg och köpt en ny grill nu i eftermiddag. Den andra var uppsleten och gammal, så det var lika bra att investera i en ny. Vi var även en sväng på Maxi där vi handlade påfyllning till kylen ;).

Tidigare under dagen har vi gått i skogen tillsammans med doggarna. Dom gick lösa hela rundan. Jag måste säga att det är helt underbart att ha skogen precis här utanför och en sådan vacker natur att njuta av. Djur och natur är det bästa jag vet!

Ikväll ska den nya grillen invigas med marinerade kotletter. Till det ska vi ha pomes, sallad och god sås. Yammie.
Nu ska jag ta och hälla upp ett stort glas cola och sätta mig framför TV´n en stund innan det blir dags att börja på kvällsmaten.






Kommentarer
Postat av: josefine

Låter ju bra :) en ny grill är alltid bra :P. Jag har varit med pappa och kört min cykel till min lägenhet och hämtat en spegel hos morfar .. är nu hos familjen och ska äta gott.. sen så ska mamma köra mig hem till lägenheten :P Händer i veckan? Får ta och ses snart ju!! Kan vara i min lägenhet också :) kramar

2009-05-03 @ 18:43:34
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0