Ljuvliga lördag


Vilken mysig lördag det är :). Jag och Niklas har varit ute och kört en runda. Först blev det en tur till "Din bil" (Wolkswagen) där vi tittade på fina bilar. Jag är förälskad i Golf (har även en sådan själv) och fick syn på en metallic-blå GTI- 07. Jag föll för den direkt när jag såg den. Fast vi åkte endast dit för att ta oss en titt :)haha.
På vägen hem körde vi inom en mysig kiosk och köpte varsin mjukglass med karamellströssel. Fruktansvärt gott. 

Väl hemma igen så gick vi ut här utanför med hundarna. Vi satt och myste med fika medan vi tittade på hundarna när dom sprang omkring i solen. Jag tog även lite pics på de små liven.

Lime & Disse är på "bus-humör" idag :).










Jasny myser i solen.


Lime letar efter flugor i gräset, för att
sedan kunna jaga dem
:).




Disse & Lime på vift.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0